یک محصول آنتی باکتریال برای زخم بستر تولید شد

 | تاریخ ارسال: 1396/3/3 | 

یک محصول آنتی باکتریال برای زخم بستر تولید شد

مدیرعامل یک شرکت فناور گفت: محصول آنتی‌باکتریال ضد زخم کاملا بومی و برای جلوگیری از زخم بستر تولید شده است.

مجتبی نور علی شاهی مدیر عامل شرکت دانش بنیان آتین ابر آریا در حاشیه بیستمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث گفت: آتین ابر آریا اولین و تنها تولید کننده بیوفوم آنتی باکتریال در جهان است که قابلیت جلوگیری از ایجاد زخم بستر در بیماران را دارا است.

وی افزود: این شرکت از سال ۱۳۹۰ کار خود را به صورت یک تیم تحقیقاتی و دانشجویی با باور رفع نیاز جانبازان و معلولان به تشک و بستری آنتی باکتریال برای آرامش آنها آغاز کرد.

مدیر عامل شرکت دانش بنیان آتین ابر آریا خاطرنشان کرد: نمونه اولیه و آزمایشگاهی محصول این تیم تحقیقاتی در سال ۱۳۹۱ آماده شد، این نمونه با کیفیت در مسابقات جهانی ۲۰۱۴ ژنو، مدال طلا را کسب کرد همچنین در همان سال در کشور رومانی نیز موفق به کسب مدال طلای جهانی شد.

نورعلی شاهی اظهار داشت: این محصول در داخل کشور نیز با کسب مدال طلای مسابقات شیراز و تهران تاییده‌های مختلفی را کسب کرده.

وی تاکید کرد: این محصول که در نوع خود اولین محصول با پشتوانه علمی و دانش بنیان در پیشگیری از زخم بستر است، در سال ۱۳۹۳ در خط تولید شرکت آتین ابر آریا قرار گرفت و در سال‌های ۹۴ و ۹۵ نیز تشک‌های پیشگیری از زخم بستر را در چندین مدل مختلف وارد بازار کرد.

مدیر عامل شرکت دانش بنیان آتین ابر آریا اظهار داشت: بیماران دیابتی، جانبازان و افرادی که مجبور هستند به مدت طولانی بر روی بستر باقی بمانند، بر اثر فشار بر نقاط مستعد به زخم و وجود باکتری‌ها و عوامل مختلف دچار زخم بستر می‌شوند و حتی خطر مرگ نیز آنان را تهدید می‌کند، بر همین اساس ما سعی کرده ایم که با تولید این محصول برای بهبود و بازگشت سلامتی به آنها گامی برداریم.

نورعلی شاهی افزود: با توجه به اینکه ما در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال قرار داریم کالایی را به صورت بومی تولید کرده‌ایم که با داشتن قیمت مناسب، کیفیتی منحصر به فرد دارد.

وی گفت: اگرچه محصول شرکت ما کاملا بومی و در حوزه شرکت دانش بنیان تولید شده، اما تاکنون مورد حمایت چندانی از سوی مسئولان این حوزه نشده و حتی نمونه‌های مشابه بی کیفیت به راحتی وارد بازار داخلی کشور شده و به فروش می‌رسند.

مدیر عامل شرکت دانش بنیان آتین ابر آریا با بیان اینکه ورود این نوع محصولات به کشور بسیار ساده انجام می‌شود، افزود: از مسئولان تقاضا داریم تا هر چه سریعتر مسیر ورود این نوع کالاها را بسته و زمینه رشد هرچه بیشتر شرکت‌های دانش بنیان و مخترعان کشور را فراهم کنند.

نور علی شاهی عنوان کرد: هدف اصلی شرکت آتین ابر آریا پیشگیری از زخم بستر بیماران و جانبازان است تا از این طریق هزینه کمتری به خانواده‌ها و مراکز درمانی وارد شده و بتوانیم در درمان بیماران گامی اساسی برداریم.

زخم بستر نام یک بیماری ثانویه است که در اصل پس از بروز یک بیماری اولیه که در اثر کم تحرکی بیمار طی مراحل درمان بروز پیدا کرده و بعضا کشنده‌تر از بیماری اصلی می‌گردد، محققان ایرانی، اما توانسته اند در قالب شرکتی دانش بنیان با دستاوردی جدید بر پایه تکنولوژی‌های نوین از جمله نانو" محصولی را صد در صد ایرانی به منظور پیشگیری از زخم بستر روانه بازارهای داخلی و خارجی کنند.


دفعات مشاهده: 2375 بار   |   دفعات چاپ: 527 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA

همراه شویم







   

شمعدانی کیست؟

  • پایگاه اینترنتی معلولان ایران ـ شمعدانی ـ به منظور اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به تک تک افراد جامعه کشورعزیزمان ایران راه اندازی شده است.
    شمعدانی به یک درد مشترک می پردازد.
  • درد قریب به بیست میلیون شهروند ایرانی یعنی " معلولیت " ؛ شهروندانی که با موضوع معلولیت دست به گریبانند حال یا خود عضوی دچار معلولیت دارند یا یکی و شاید دو یا سه یا ... نفر از اعضای خانواده اشان معلولیت دارند یا عضو تیم بزرگ و دلسوز توانبخشی ایران می باشند.
  • در شمعدانی می توانید از اهم اخبار معلولان، مناسب سازی محیط های شهری ( چه در همین تهران خودمان و چه در روستای خود شما)، بحث و جدلهای دولتمردان درباره معلولان، ورزش، قوانین و مقرارت کشوری و بین المللی، مقاله های مفید و سودمند و هر مطلبی مرتبط با معلولیت آگاه شوید.

اشتراک در خبرنامه

لطفاً نشاني پست الكترونيك خود را برای دريافت اطلاعات و اخبار پايگاه در كادر زير وارد كنيد.

آمار سایت

  • كل کاربران ثبت شده: 53 کاربر
  • کاربران حاضر در وبگاه: 0 کاربر
  • ميهمانان در حال بازديد: 61 کاربر
  • تمام بازديد‌ها: 25121184 بازدید
  • بازديد 24 ساعت قبل: 5142 بازدید

شمعدانی حمایت می کند


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شمعدانی | پایگاه اینترنتی معلولان ایران می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 All Rights Reserved |

Designed & Developed by : Yektaweb