اختصاص یک پارک ویژه برای معلولان

عضو شورای شهر کرج مطرح کرد
اختصاص یک پارک ویژه برای معلولان 

 نیاز کم‌توانان جسمی به ایجاد مراکز رفاهی و تفریحی


عضو شورای شهر کرج از اختصاص یک پارک ویژه برای معلولان خبر داد و گفت: یکی از مهمترین نیازهای معلولان و کم‌توانان ایجاد مراکز رفاهی و تفریحی متناسب با وضعیت جسمانی آنها است.

محمدصادق باغستانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت‌ها توسعه خدمات در سطوح مختلف است که باید به صورت ویژه مورد توجه گیرد.

وی ادامه داد: خدمات‌رسانی‌ها در مناطق مختلف باید به صورت یکسان باشد و مردم از همه خدمات بهره‌مند شوند.

این مسئول با بیان اینکه تلاش می‌شود تا با شناسایی کمبودها و نیازها در مناطق مختلف خدمات‌رسانی‌ها به صورت یکسان در شهرداری‌ها انجام شود، افزود: برخی از مناطق با کمبود بسیاری از خدمات مواجه هستند که لازم است اولویت را برای ارائه خدمات به این مناطق اختصاص دهیم.

باغستانی در بخشی دیگر از سخنان خود بر ارائه خدمات به معلولان نیز تأکید کرد و گفت: متأسفانه معلولان از قشرهایی هستند که به دست فراموشی سپرده شده‌اند و آنان برای تردد در سطح شهر با مشکلاتی مواجه می‌شوند.

عضو شورای شهر کرج تصریح کرد: بر این اساس باید ارائه خدمات به معلولان نیز به صورت ویژه در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

باغستانی یکی از مهمترین نیازهای این قشر را ایجاد مراکز رفاهی و تفریحی متناسب با وضعیت جسمانی آنان عنوان کرد و افزود: براساس تمهیدات اندیشیده شده پارک ویژه معلولان در کرج با هدف ارائه خدمات به این قشر راه‌اندازی می‌شود.

وی عضو شورای اسلامی شهر کرج ادامه داد: زمین احداث این پارک نیز تعیین شده است.

این مسئول توزیع عادلانه خدمات را یکی از مهمترین وظایف مسئولان در دستگاه‌های مختلف عنوان کرد و گفت: اختصاص یک پارک ویژه برای معلولان نیز در راستای احقاق حقوق مساوی مردم انجام می‌شود.

باغستانی بیان داشت: اختصاص پارک ویژه معلولان نیز با همین رویکرد و در ادامه اقدامات مدیریت شهری انجام گرفته است که براساس آن هفت هزار مترمربع از مساحت این خاک، با نیازهای معلولان و کم‌توانان مناسب‌سازی شد.

به گفته وی، تمامی تجهیزات و امکانات این پارک از جمله تست تندرستی با شرایط معلولان، نابینایان و کم‌توانان مناسب‌سازی شده است و تمامی افراد با شرایط مذکور می‌توانند از امکانات موجود در این پارک بهره‌برداری کنند.

      
منبع: فارس


دفعات مشاهده: 4990 بار   |   دفعات چاپ: 745 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA

همراه شویم







   

شمعدانی کیست؟

  • پایگاه اینترنتی معلولان ایران ـ شمعدانی ـ به منظور اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به تک تک افراد جامعه کشورعزیزمان ایران راه اندازی شده است.
    شمعدانی به یک درد مشترک می پردازد.
  • درد قریب به بیست میلیون شهروند ایرانی یعنی " معلولیت " ؛ شهروندانی که با موضوع معلولیت دست به گریبانند حال یا خود عضوی دچار معلولیت دارند یا یکی و شاید دو یا سه یا ... نفر از اعضای خانواده اشان معلولیت دارند یا عضو تیم بزرگ و دلسوز توانبخشی ایران می باشند.
  • در شمعدانی می توانید از اهم اخبار معلولان، مناسب سازی محیط های شهری ( چه در همین تهران خودمان و چه در روستای خود شما)، بحث و جدلهای دولتمردان درباره معلولان، ورزش، قوانین و مقرارت کشوری و بین المللی، مقاله های مفید و سودمند و هر مطلبی مرتبط با معلولیت آگاه شوید.

اشتراک در خبرنامه

لطفاً نشاني پست الكترونيك خود را برای دريافت اطلاعات و اخبار پايگاه در كادر زير وارد كنيد.

آمار سایت

  • كل کاربران ثبت شده: 53 کاربر
  • کاربران حاضر در وبگاه: 0 کاربر
  • ميهمانان در حال بازديد: 183 کاربر
  • تمام بازديد‌ها: 25119381 بازدید
  • بازديد 24 ساعت قبل: 4971 بازدید

شمعدانی حمایت می کند


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شمعدانی | پایگاه اینترنتی معلولان ایران می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 All Rights Reserved |

Designed & Developed by : Yektaweb