بی‌تجربگی مربی، دلیل مقام نیاوردن گلبال در پارالمپیک

 | تاریخ ارسال: 1391/7/10 | 

کاپیتان تیم‌ملی گلبال: بی‌تجربگی مربی، دلیل مقام نیاوردن در پارالمپیک بود

کاپپتان تیم‌ملی گلبال ایران معتقد است که بی‌تجربگی مربی تیم‌ملی باعث بازماندن این تیم از کسب مقام در مسابقات پارالمپیک لندن شد.

سیدمهدی سیاحی در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارکرد: در این دوره از مسابقات عملکرد تیم‌ملی نسبت به دوره گذشته بهتر بود ولی حضور در میادین بزرگی مانند پارالمپیک، مربی و بازیکن‌های پارالمپیکی می‌خواهد.

وی ادامه‌داد: در واقع در چنین میدان‌هایی انسان‌های بزرگ می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند ولی متاسفانه هشت ماه پیش از اعزام تیم‌ملی به این رقابت‌ها، مربیان و کادر فنی تیم‌ملی را تغییر دادند و افراد بی‌تجربه جایگزین شدند.

آقای گل مسابقات پارالمپیک 2012 لندن عنوان‌کرد: آن‌ها حق بازیکنانی را که باید به این دوره از رقابت‌ها اعزام می‌شدند را ضایع کردند. ما باید با شش بازیکن راهی مسابقات می‌شدیم اما با چهار نفر به لندن رفتیم.

وی با بیان این‌که در این رقابت‌ها تیم جوانی داشتیم، افزود: اگرچه دوره گذشته جایگاه نهم را به دست آوردیم و در این دوره پنجم شدیم، اما اگر مربیان تیم‌ملی لجبازی نمی‌کردند ما صد درصد می توانستیم صاحب مقام شویم.

سیاحی با اشاره به این‌که 11 تیم برتر دنیا در این مسابقات شرکت کرده بودند، گفت: اولین دیدار ما با چین قهرمان دوره قبل بود، که توانستیم این تیم را با نتیجه 9 بر5 شکست دهیم و بازی بعدی‌مان با کانادا بود که این تیم را نیز مغلوب کردیم ولی در دیدار سوم برابر بلژیک بازی را بر اثر اشتباه مربی تیم واگذار کردیم.

وی ادامه‌داد: در این دیدار با یک گل پیش بودیم اما مربی تیم در آخرین دقیقه بازی در حالی که تیم بلژیک نیاز به وقت استراحت داشت، به دلیل بی‌تجربگی، تایم استراحت گرفت و درنهایت باعث شکست ما مقابل این تیم شد.

این بازیکن خوزستانی بیان‌کرد: بازی‌های بعدی‌مان با تیم‌های کره و الجزایر را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و توانستیم به عنوان تیم اول گروه‌مان بالا بیاییم.

وی افزود: در مرحله بعد که حذفی بود، روبه‌روی فنلاند که در گروه خودش چهارم شده بود، قرار گرفتیم و مغلوب شدیم. درنهایت نیز با کسب عنوان پنجمی این مسابقات به کار خود پایان دادیم.

سیاحی درباره قهرمان این دوره از رقابت‌ها عنوان‌کرد: تیم فنلاند درحالی که در گروه خود تنها یک برد را به دست آورده بود و به عنوان تیم چهارم گروهش به مرحله بعد رسیده بود، توانست با پشت سر گذاشتن حریفانش، مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را ازآن خود کند.

وی در پایان خواستار توجه مسوولان به موضوع اشتغال ورزشکاران شد و خاطرنشان‌کرد: بیشتر بازیکنان متاهل هستند و من از مسوولان می‌خواهم برای رفع این مشکل اقدامی انجام دهند.




CAPTCHA
دفعات مشاهده: 4803 بار   |   دفعات چاپ: 1287 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 112 بار   |   0 نظر


اشتراک در خبرنامه

لطفاً نشاني پست الكترونيك خود را برای دريافت اطلاعات و اخبار پايگاه در كادر زير وارد كنيد.

آمار سایت

  • كل کاربران ثبت شده: 53 کاربر
  • کاربران حاضر در وبگاه: 0 کاربر
  • ميهمانان در حال بازديد: 53 کاربر
  • تمام بازديد‌ها: 25116065 بازدید
  • بازديد 24 ساعت قبل: 2174 بازدید

شمعدانی حمایت می کند

 

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری ورزش جانبازان و معلولان می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 All Rights Reserved |

Designed & Developed by : Yektaweb